Facebook

Jak to vidí Ambiente

1141
21. března 2020 Autor: Šárka Hamanová Foto: Vojta Tesárek

Jídlo pro lidi, motivace pro zaměstnance a spolupráce. Jak se k současné situaci postavily restaurační týmy v Ambiente?

Současný provoz restaurací nepřináší zisky, ale ztráty a zaměstnanci, kteří v nich pracují, riskují zdraví. Přesto mnohé podniky Ambiente dál fungují. „Smyslem našeho podnikání je nabídnout jídlo lidem. A v téhle době to vnímám jako naši povinnost,” říká zakladatel Ambiente Tomáš Karpíšek.

Myslí při tom na rostoucí počet lidí v karanténě a prodlužující se dobu doručování nákupů. Proto podniky Ambiente nabízejí otevřená výdejová okénka, spolupracují s rozvozovými firmami a hledají nové způsoby, jak připravovat a dopravovat jídla vhodná ke konzumaci doma.

„V podnicích Ambiente pracují v těchto dnech naši hrdinové, nikoho nenutíme. Ti, kteří vaří, pečou a prodávají jídlo, mají vnitřní motivaci být užitečný i v tomto období. Tito lidi tvoří pevné jádro a drží pohromadě týmy, bez kterých by bylo těžké vrátit se zpět. I v téhle smutné době dělá jídlo radost. Hostům, i nám,” dodává Tomáš Karpíšek.

Šéf, který hosta nepovyšuje nad zaměstnance

Načíst další článek...