Facebook

Cedule

1. srpna 2019 Autor: Filip Trčka Ilustrátor: Patrik Antczak

Filip Trčka, ombudsman hostů Ambiente, se tentokrát zastavil hned na začátku – u cedule lákající na denní nabídku.

Obvykle je to jedna z prvních věcí, které si všimnu před restaurací i pak uvnitř, a nemyslím si, že jsem výjimkou. Přesně to je totiž jejich účel – upoutat pozornost. Restaurační tabule, denní nabídky, venkovní áčka, poutače – plochy, které hosty informují o tom, co si dnes můžou objednat nad rámec stálého lístku, a ty ještě nerozhodnuté chtějí vtáhnout dovnitř.

Dost na to, aby byla cedulím věnována zvláštní péče – nejen vizuální, ale i obsahová. Ve většině restaurací Ambiente je samozřejmostí i anglická verze. V ideálním případě je nápis viditelný a čitelný z každého místa v podniku.

Cedule by měly lahodit oku, a tak mě napadá – před časem jsem absolvoval krásný písmomalířský workshop Petry Dočekalové a všem, kteří je píšou, ho rozhodně doporučuju.

Pochopitelně i tady platí pravidlo dvojí kontroly – poproste některého z kolegů, aby po vás avizo pro jistotu ještě jednou přečetl. Věřím, že čistá, srozumitelně a úhledně napsaná tabule bez chyb dokáže zázraky. 

View this post on Instagram

#cedule #restaurace #P20Pro

A post shared by Toxcz (@toxcz) on

Lidé v gastronomii by měli být dobře zaplacení

Načíst další článek...