V centru Prahy otevřel Burger Service
Classic cheeseburger, bacon cheeseburger a double smash burger – tak zní nabídka nově otevřeného fastfoodu Burger Service, kde jsou k dostání tři druhy burgerů a vegetariánská verze fried cheese. Menu, které si lze užít také v kombinaci – hlavní jídlo, hranolky, nealko –, doplňují truffle fries, nakládaná zelenina nebo coleslaw. Maso z plemene Čestr dodává Amaso, housky si v Burger Service pečou na místě. To všechno si hosté už brzy budou moct objednat i domů – bez obav, že by zásilka cestou ztratila na kvalitě.
„Burger balíme do čerstvých bulek, aby se chuť právě upečeného pečiva spojila s čerstvě upečeným masem. Máme navíc vyzkoušeno, že po dvaceti minutách chutná ještě líp, než když se jí hned,“ pochvaluje si Radek Pecko, šéfkuchař a generální manažer.
„Housky nebudou prořezávané a každá půlka se upeče zvlášť, aby tolik nenasákly vlhkostí z masa a zároveň se nevysušily,“ dodává Petr Benda, generální manažer karlínského Bufetu. Na realizaci Burger Service a vývoji burgerů má značný podíl, stejně jako kreativní šéfkuchaři Ambiente a Tomáš Karpíšek.
Na obalu záleží!
U hamburgerů hraje podstatnou roli také obal. Ten v Burger Service je zároveň funkční i designový. Materiál Ideabrill dokáže nahradit misky i alobal a jeho výroba i použití má daleko nižší dopad na životní prostředí než běžné papírové nebo plastové obaly. Jídlo navíc zůstává čerstvé a šťavnaté delší dobu.
Interiér jako dílna
Za návrhem interiéru stojí studio 20-20-ARCHITEKTI. „Interiér je inspirován atmosférou dílny, vytvořili jsme takový gastronomický servis. Hlavním prvkem je tahokovový strop, který svou transparentností přiznává surový beton i všechny technologické rozvody, zároveň nese průmyslové osvětlení. V kontrastu s technologickým vyzněním většiny interiéru se obklad – kamenné desky – inspiruje přepravním kontejnerem. Kámen tu není jen interiérovým prvkem, ale funguje i jako praktický gastro materiál na kuchyňských pracovních plochách,“ popisuje architekt Zdeněk Rychtařík.
Vizuální identitu vytvořilo Studio Najbrt. „Logotyp Burger Service evokuje klasický autoservis na kraji města, kde vám vymění i olej. A náš dobře napapaný maskot lehce připomíná Michelina z pneumatik. Ten od Burger Service se ale proměňuje do mnoha barevných podob, podle toho, který burger si odsud odnesete,“ říká o panáčkovi s pupíkem grafický designér Aleš Najbrt.
Líbil se vám článek?
Sledujte naše novinky. Každý druhý pátek vám je pošleme.