facebook
instagram

Co se stane, když se spojí markeťák a sládek? Vznikne pivo 4P

12. května 2025
Foto: Archiv Dvou kohoutů
Vrchní sládek Dvou kohoutů a brand manažer Lokálu spojili síly a uvařili společně pivo, které oslavuje marketing i radost z první sklenice po práci. Místní 4P je svěží pale ale s citrusovým nádechem – ideální pro všechny, kdo po práci touží po prvním, dobře načepovaném osvěžení.

Den se sládkem u Dvou kohoutů

Nakoukněte Dvěma kohoutům za dvorek! Sládek Lukáš Tomsa si vás vezme pod křídla a provede vás procesem vaření piva od A do Z. Z první řady uvidíte vše, co práce v minipivovaru obnáší a co běžným hostům zůstává skryto. Na své si přijdou jak pivní nadšenci, tak ti, kteří se o pivo zajímají jen zlehka.
To chci zažít

Každému, kdo se pohybuje v oblasti marketingu, je zkratka 4P známá – Product, Price, Place a Promotion patří mezi základní nástroje marketingového mixu. Když se však potkají vrchní sládek pivovaru Dva kohouti Lukáš Tomsa a brand manažer skupiny Lokál Adam Utíkal, může 4P náhle znamenat něco úplně jiného: První Pivo Po Práci

Jejich společně uvařené pivo Místní 4P je svěží, lehce pitelný pale ale s nádechem citrusů. K ochutnání je na čepu karlínského pivovaru Dva kohouti.

Nápad na „marketingové pivo“ se zrodil v hlavě Adama Utíkala. Ten v rámci své profese brand manažera skupiny Lokál (pod niž spadají veškeré pivní koncepty Ambiente, tedy i pivovar Dva kohouti) sice tráví většinu času v kanceláři, nezřídka jej ale můžete potkat také v jednotlivých podnicích, které má na starosti

Konkrétně ve Dvou kohoutech se čas od času postaví i za výčep, aby navnímal atmosféru podniku během provozu. K tomu, aby s vrchním sládkem Dvou kohoutů Lukášem Tomsou společně uvařili pivo, tak zbýval pouhý krůček. 

„Místní 4P je pivo inspirované řemeslem i marketingem. Naším cílem bylo vytvořit lehčí pale ale, který dokonale splní definici prvního piva po práci. Věnované je všem accountům, kreativcům, stratégům, designérům, UX vývojářům, copywriterům, brand manažerům, ... Zkrátka všem, kdo už se těší, až budou moct po práci vyrazit na jedno. A nejen to – 4P může být první pivem po úspěšně dokončené prezentaci, první pivo po posledním callu, první pivo poté, co klient poněkolikáté změnil zadání, první pivo po (ne)dodrženém deadlinu nebo první pivo po (ne)zaplacené faktuře,“ vyjmenovává Adam Utíkal. 

Jednoduše, po překonání všech nástrah marketingové profese přichází čas na odměnu – na Místní 4P. Pivo, které zchladí a osvěží, ať už pracovní den přinesl cokoli. 

Místní 4P je svrchně kvašený pale ale, jenž má základ v britském sladu Maris Otter. Britské jsou také kvasinky, použité chmele pak pochází z Austrálie (Topaz, který pivu dodává hořkost) a Nového Zélandu (Superdelic, který má vliv na vůni). Výsledkem je sušší, lehce pitelné pivo s výrazným aroma tropického ovoce a citrusů, jež se projevuje i v chuti.

První várka o objemu 850 litrů, kterou společně uvařili Adam Utíkal a Lukáš Tomsa, je už nyní k ochutnání v pivovaru Dva kohouti. 

A jak se 4P pivo vařilo?

ambiLogo

Líbil se vám článek?

Sledujte naše novinky. Každý druhý pátek vám je pošleme.

Dále servírujeme